Przegląd dyferencjał

Proponujemy różne rozwiązania interwencyjne do dyferencjałów różnicowych:

  • Regeneracja dyferencjałów różnicowych.

  • Zmieniamy koła talerzowe, i koła zębate na wale napędowym.

  • Robimy specjalne zmiany, które zapewniają ślizgowe i przeciwzużyciowe zabiegi.

  • Zmiany do zbrojenia konstrukcyjnego.

differenziale-spaccato

Zmniejszenie tarcia

Wykończenie izotropowe pozwala poprawić wydajnosć przenoszenia mocy na stałe. 

Skuteczność tego procesu pozwala jej na zastosowanie do różnych sektorów.
Jest to proces który pozwala na dokonanie błyszczących powierzchni usuwając nierówności ze względu na działania erozji.
Kawałki są umieszczone w specjalnych zbiornikach wypełnionych kwasem mało inwazyjnym i granulaty z odpowiedniej mocy tarcia. Maszyny wibracyjne, pozwalają tym materiałom stopniowo obniżać powierzchnię kawałków. Dzieki temu stopniowo może osiągnąć wymaganą chropowatość przez cały czas i prędkości regulacji, przy zachowaniu niezmiennej geometrii.

Korzyści wynikające z tego typu operacji są następujące:

  • Powierzchnie o ograniczonej chropowatości, które pozwalają na osiągnięcie wyższej wydajności, zmniejszenie tarcia, hałas i temperatura.
  • Wzrost twardości powierzchniowej.
  • Brak korozji na skutek utleniania lub wysokie ciśnienie styku.
  • Najlepsze smarowanie.
  • nieobecność materiału ściernego chropowatości akumulacji.
  • Poprawa wydajnosć właściwości zmęczeniowych.
  • nieobecnosci wzrostu metalurgicznego degradacji na najwyższych poziomach otrzymywalnych termicznych procesow mechanicznych na napięcie powierzchniowe.

Wszystkie zalety doprowadzają do dłuższej trwałości elementów i względne zmniejszenie kosztów utrzymania lub pobrana do innych procesów, które normalnie byłyby konieczne dla budowy elementów.
Z tego wykończenia są koła zębate gwarantowanej wysokiej wydajnosći, zwłaszcza w niektorych dziedzinach, gdzie jest to konieczne na maksymalną dokładność.
Jak również niezwykłego efektu estetycznego.

Stosunki zmian

Zmienia współczynniki poprzez wymianę stożkowych kół zębatych.

3-coppie-coniche-dirapportatura-diversaPorównanie kół stożkowych nr 3 o różnych przełożeniach

Zmiany strukturalne zbrojenia

Modyfikacje wzmocnień strukturalnych i zapobiegania pęknięciom i punktom przecięcia

Obróbka powierzchniowa do obróbki mikro-wykańczającej i przeciwzużyciowej

 

analisi-rotture-e-rinforzo-punti-critici

strumentazione-differenziale

Regeneracja dyferencjał

Dyferencjał zostaje zdemontowany i zastąpiony naszymi elementami takie jak łożyska i uszczelki naftowe oraz nagrane gry, te etapy:

  • Różnicazka jest demontowana.
  • czyszczenie tu szy obudowy składnikami w wysokiej temperaturze.
  • piaskowanie i malowanie tuszy.
  • Wymiana uszczelek olejowych i łożysk z łożyskami wysokiej nośności.
  • Przywracanie geometrii wewnętrznych (gry i emisji)z kołem zębatym, satelitów planetarnych i łożyska obciążania wstępnego nagrywania.
  • Montaż mechanizmu różnicowego
  • Pełno ropy naftowej z olejem syntetycznym Bardahl (tylko dla modeli już obecnych z kołnierzami lub półosi)


* Serii 1 Serii 3 bez serii M są wyposażone w łożyska kulkowe i będziemy się wymieniać z łożyskami stożkowymi, które są bardziej odporne na naprężenia przyspieszania i zwalniania. Po tej obróbce, różnica okaże się bardziej cicha i niezawodna wytrzymały również w porównaniu do tego samego nowego dyferencjału.

differenziale-smontato